|
Przegląd tematu |
Autor |
Wiadomość |
Doładowanie |
Wysłany: Pon 10:17, 16 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
|
Sola |
Wysłany: Czw 19:05, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
|
Sola |
Wysłany: Czw 19:58, 01 Sty 2009 Temat postu: |
|
Też jestem w Heyah i polecam. Fajne jest to, że mają często promocje i masę dodatkowych usług, akcji itp. Jest np. coś takiego jak śledzik, dzięki czemu mozesz dostawać mapki z lokalizacją drugiej osoby No i masa innych usług |
|
|
Rick76 |
Wysłany: Śro 10:02, 10 Gru 2008 Temat postu: |
|
Ja mak kaerte z hey i jest zarypista ! Bo za dyche na koncie jak się dobrze pomyśli to się dzwoni i pisze od groma |
|
|
Administrator |
Wysłany: Pią 22:17, 21 Lis 2008 Temat postu: Heyah |
|
Heyah (czytaj Heja) - polska marka usług telefonii komórkowej, działającej w systemie prepaid. Operatorem sieci Heyah jest Polska Telefonia Cyfrowa. Heyah nie oferuje telefonów komórkowych, a jedynie karty SIM, doładowania i usługi. Jest to marka wykreowana z myślą o ludziach młodych i aktywnych. Charakterystycznym logo Heyah jest stylizowany kształt pięciopalczastej dłoni, zwany Czerwoną Łapą, uzupełniony stylizowaną na uliczne graffiti nazwą. Całość identyfikacji wizualnej sieci opiera się na połączeniu barw czarnej i czerwonej, uzupełnionych czasem białym tłem.
W Heyah dostępne są startery - karty SIM o wartości 5 i 20 zł. Konto w Heyah można doładować na wiele sposobów - poprzez kupon ze zdrapką, rachunek bankowy, kartę płatniczą lub kredytową, bankomat lub za pośrednictwem pracownika punktu sprzedaży. Sieć oferuje rozmowy oraz wysyłanie SMSów (w Polsce i za granicą - w roamingu), a także szereg usług dodatkowych.
Kampanie reklamowe Heyah charakteryzują się częstymi zmianami stylu. Taka kreacja podyktowana jest dążeniem do zaskakiwania odbiorców i wywołania u nich wrażenia, że Heyah jest marką szukającą wciąż nowych, świeżych środków wyrazu. Reklamy Heyah były wielokrotnie nagradzane w Polsce i Europie[potrzebne źródło].
Marka Heyah znana jest z akcji skierowanych do potencjalnych i aktualnych użytkowników. Należał do nich m.in. ogólnopolski cykl imprez, podczas których usuwano z telefonów blokady simlock. W ramach tych akcji mieszczą się również działania, polegające na obejmowaniu patronatem i sponsoringiem imprez, budzących zainteresowanie wśród młodych ludzi.
Istotnym elementem kształtowania wizerunku marki jest internetowy Heyah Klub, zrzeszający użytkowników sieci. Członkostwo w Klubie wiąże się z korzyściami - zniżkami na produkty i usługi, dotyczącymi zarówno usług sieci Heyah, jak i współpracujących firm. Klubowa witryna umożliwia również komunikację pomiędzy członkami, prowadzenie blogów i kreowanie informacji w serwisie Vkleyah. |
|
|
|
|
|